Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 20:55 0 kommentarer
Redan nu på torsdag drar det efterlängtade torsdagshänget igång! Målet är att ha 1-2 instruktörer på plats varje torsdag som tillsammans med föräldrar skapar gott häng för våra barn och unga.
Första tillfället är redan nu på torsdag och eftersom det är kort varsel så kommer vi inte bestämma nu i förväg vilken aktivitet vi kör. Det beror på antal barn och vad vi tillsammans känner för. Antingen seglar vi optimist, eller så kör vi lekar på land. Oavsett: Kom! Går du seglarskola nu? Ska du gå kommande veckor? Har du gått tidigare år? Kom som du är!
Anmälan sker från torsdag till torsdag i en Whats-app-grupp, för att komma med i gruppen - gå in här på hemsidan under "Segling Träning & Tävling" och anmäl ditt intresse. Gör det redan nu. Även om du inte vet om ni kommer kunna vara med nu direkt, eller alls. Men missa inte chansen till gött häng! See yaah :)
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies